Ez a könyv – „Az írás megmarad” címen összegyűjtött kisebb írásaim második kötete – a tanítás/tanulás folyamatával kapcsolatos gondolataimat tartalmazza.
Winkler Márta neve fogalommá vált – sok volt tanítványa, szülők és tanártársak számára ő jelenti a „jó tanárt”, a „gyerekközpontú tanárt”.
Minden szülő azt szeretné, hogy a gyermeke bizakodó, boldog legyen, hogy elégedett, sikeres felnőtt váljék belőle.
Skemp könyve több mint 30 évvel ezelőtt azért született meg, hogy érdemes legyen az iskolákban matematikát tanítani.
A Dienes játékokat játszva gyerekek és felnőttek szinte észrevétlenül kerültek közelebb a matematikai gondolkodáshoz.
A pedagógusok évről-évre egyre több olyan helyzettel találkoznak, melyek kezelése extrém kihívások elé állítja őket. Könyvünk e helyzetek megoldásához nyújt segítséget.
Az emberi élet fontos szakasza az általános és középiskolában eltöltött nyolc-tizenkét év.
Több mint fél évszázada világszerte széleskörű elégedetlenség veszi körül a pedagógiai rendszert.
Dienes Zoltán a 20. század egyik legnagyobb pedagógus-egyénisége.
Dienes Zoltán az általános iskolai matematikatanulás megújításának világszerte elismerten az egyik legjelentősebb alakja.
Carl R. Rogers egyike a XX. Század legnagyobb hatású pszichológusainak.